perjantai 4. huhtikuuta 2014

Playa del Ingles

Viikko Gran Canarialla
Ensimmäinen päivä 26.3.2014

Herättiin mieheni kanssa aamulla viiden tienoilla. Laitettiin kaikki valmiiksi. Lapset herätettiin ja puettiin. Lähdettiin kohti lentokenttää noin klo.6.10. Oltiin hyvissä ajoissa lentokentällä. Treffattiin miehen siskon perhe jo parkkihallissa, jonne jätimme autot. Etukäteen tehty lähtöselvitys ja pääsy lapsiperheiden turvatarkastukseen nopeutti toimintaa tosi kivasti. Kerettiin ihan rauhassa nauttia aamupalaa ja käydä kaupoissa ostamassa vettä, karkkia yms. Ostin yhden magneetti lautapelin. Sitä pelattiin Poitsun kanssa lentokoneessa. Lisäksi vuokrattiin lentokoneesta tabletti (10e), jossa oli musiikkia, ohjelmia ja pelejä. Poitsu viihtyikin koneessa oikein hyvin eikä nukkunut ollenkaan. Napero taas ei viihtynyt yhtään lentokoneessa ja reilu kuusi tuntinen olikin yhtä tuskaa! Elämäni pisin lento tai siis siltä se tuntui! Oli KUUMA!Napero venkoili, kitisi miltein koko ajan. Ei olisi halunut olla paikoillaan. Oli myöskin erittäin väsynyt, muttei osannut rauhoittua. Lopulta Napero nukkui ehkäpä 15-30min. Vihdoinkin perillä Gran Canarialla paikallista aikaa noin kahden tienoilla. Aurinkomatkojen opas oli vastassa ja pihassa odotti aurinkomatkojen bussi, joka vei onneksi meidät ensimmäisenä hotellille. Napero aikansa ihmetteli autoja ja busseja. Lopulta nukahtikin bussiin. Hotellimme Parque Cristobal vaikutti heti ensi näkemältä kivalta paikalta. Hotellissa laiteltiin tavaroita paikoilleen ja tutkittiin vähän paikkoja. Onneksi saatiin ihan viereiset huoneistot. Käytiin yhdessä syömässä hotellin buffet ravintolassa. Maksoi 15e/aikuinen. Lapset söivät ja joivat ilmaiseksi. Päivä oli lämmin +29 astetta.

lentokoneessa...

Napero ihmettelee ohi meneviä autoja

meidän keittiö

toinen makkareista

Naperon sänky, jossa ei nukuttukkaan

wc ja suihku

olkkari

Alkuruoka...

hotellin ravintola

1. Kiva lukea teidän reissusta. Ja kiva kun olette takaisin <3 Nähdään kohta! :)