lauantai 18. toukokuuta 2013

Ihanat äidit!

Hieman tulee äideille onnittelut blogin muodossa myöhässä. Arki on nyt ollut yhtä myllerrystä ja uusien rytmien hakua. Oikein ihanaa äitienpäivää kaikille äideille! Minulla on ollut ihana äitienpäivä viikko. Miltein joka päivä sain tuoreita kukkia, jotka Poitsu minulle keräsi. Leivottiin äitienpäiväkakkuja hiekkalaatikolla. Käytiin tietenkin minun mummoakin halaamassa ja samalla vietiin kukkia, kortti ja suklaata. Äitienpäivä vietettiin minun äidin luona. Kukkien ja korttien lisäksi vein äidilleni lahjaksi rasvoja ja ihanan tuoksun. Tällä viikolla mennään vielä anoppilaankin äitiepäivä onnittelut viemään. Viime viikonloppuna, kun olivat mökkeilemässä. Äitienpäivä aamuna Poitsu piirsi minulle kauniin piirrustuksen, johon laitttoi tarrojakin.Ihana!

Minun mummolle vietiin tälläinen.

Minun äidilleni kimalle kukkia.

mato!

minun mummolle kortti.

minun tekemä "suklaakakku".

Poitsun kakun tekoa.

kortteja äidilleni ja anopille.

poikien jalkoja korteissa.

runo anopille

Runo äidilleni



1 kommentti: