tiistai 22. heinäkuuta 2014

Puulokerikko

Vihdoinkin mä sen löysin!!! Olen haaveillut löytäväni poikien huoneeseen juurikin tälläisen. Tosin valkoisena. Onneksi rakastan maalaamista. Kotoa löytyy valkoista maaliakin. Piankos lokerikko on valkoinen. Olen löytänyt kyllä muovisena, mutten huoli semmoista, en ainakaan jos hinta on 15e tai enemmän. Pieniä puisia lokerikkojakin olen myös nähnyt, mutta niidenkin hinta on ollut todella huima. Kun näin tämän puisen ihanuuden, suljin silmäni ja toivoin. "Ole 5 euroa." Avasin silmäni ja kurkkasin varovasti hintalappua. Se oli 5 euroa!! Hienoa! Nappasin lokerikon heti kainalooni. MINUN!Muitakin löytöjä olen tehnyt. Hame 2e, mekko 3e, aurinkolasit 3e, hame 2e, kurahousut Poitsulle 1e, kaulakoru 2e.







4 kommenttia:

  1. Kivoja löytöjä! Ihana tuo eka hame :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosiaankin! Kyllä nyt onnistaa, kun kirppiksellä jatkuvasti ravaan =)

      Poista